dilluns, 25 de gener del 2010

Lluç congelat al microones

Perdonau la foto. Està desenfocada : (

Avui un plat molt fàcil, ràpid, saludable i que no engreixa!
Perfecte per a quan frisam i no tenim temps (és a dir dia sí, dia no)!

-Ingredients:

6 lloms o "medallons" de lluç congelats
1 tomàtiga
una ceba
vi blanc
all, julivert i oli
Jo hi vaig afegir pastanagó i un porro.

-Preparació:

Col·locar la ceba, i el pastanagó i el porro (en el meu cas) tallats a trossets en una palangana amb un rollet d'oli i posar al microones 3 minuts a màxima potència.
Tallar la tomàtiga a rodanxes i disposar sobre la ceba, el pastanagó i el porro altres 3 minuts al microones.
Posar el lluç sense descongelar sobre els altres ingredients, amb un “picadillo” d'all i julivert. Tirar un raig de vi blanc perquè es faci la salseta.
Ficar 15 minuts al micro. Si són molt gruixats afegir una mica més de temps i donar-los la volta per que es facin millor.

Altres vegades l'he acompanyat amb un poc d'arroç blanc, però aquesta darrera vaig emprar unes patates de la senalla eco, del tipus de les vermelles, preparades també al microones com vaig veure que les feia un dia n'Argiñano:
Rentam les patates i, sense pelar, les punxam i li posam un poc de sal, pebre i una miqueta d'oli. Les embolicam amb un paper film i les introduïm directament al microones uns 10 minuts (depenent del tamany).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada