dilluns, 30 de novembre del 2009

Pa ràpid amb panificadora



Amb la panificadora ho vaig tenir bastant fàcil des de pràcticament el primer moment. Sé que hi ha gent que ha de provar i provar fins que troba la fórmula que li va bé. Es veu que jo vaig tenir sort. Per al cada dia sòl fer aquest pa amb el programa ràpid de la màquina que dura unes 2 hores en total. He anat ajustant les quantitats per fer-lo d'un tamany adequat a les necessitats de la família.

Ingredients per aquest ordre
150 ml d'aigua
250 gr de farina de pa del forn de can Salvador (també pot ésser farina de força). A vegades també mescl farina de pa normal amb farina integral.
1 sobre de llevadura de pa ó 12 gr. aprox.de llevadura fresca premsada (en aquest cas la fonc al principi dins l'aigua un poc teba)
1 cullerada de cafè de sucre
1 cullerada de cafè de sal

Desprès pos el programa 2 de la panificadora (la meva és de la de les dues pales de la marca AFK).

He de confessar que és un pa sense cap tipus de mèrit, la maquineta ho fa tot: mescla, pasta, fa tovar, cou i t'avisa quan ja està! Si qualcú té ganes de provar-la, se pot llevar les ganes per uns 50€ (això és el que va costar la meva, supòs que n'hi deu haver d'altres preus).



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada